Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Горячев Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Ракша С. В. 
Аналіз впливу пружних деформацій несучого каната на зусилля в тяговому канаті підвісної дороги [Електронний ресурс] / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, О. С. Куроп’ятник // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_12
Оцінено вплив пружних деформацій несучого каната, які виникають під час руху вагона, на зусилля в тяговому канаті підвісної дороги. Для дослідження впливу пружних деформацій несучого каната на зусилля в тяговому канаті використано метод послідовних наближень. При цьому визначення натягу несучого каната здійснено з використанням методики, яка грунтується на принципах модульного компонування, суть котрої полягає у формуванні математичної моделі шляхом сполучення блоків формул, описуючих рівновагу несучого каната на опорах. Аналіз одержаних результатів показав, що ряди послідовно визначених величин горизонтальної складової натягу несучого каната збігаються в четвертому наближенні (деякі й раніше) з точністю 0,1 %. Це вказує на можливість не враховувати зміни довжини несучого каната через пружні властивості під час моделювання навантаженості елементів контура "привод - тяговий канат - натяжний пристрій". Також встановлено, що використання натяжного пристрою підвищує вплив пружних властивостей несучого каната на елементи канатної системи та систему "привод - тяговий канат - натяжний пристрій" у цілому. При цьому пружна складова натягу несучого каната в дослідженому прогоні не залежить від положення вагона в суміжному прогоні, а визначається лише параметрами канатної системи. Доведено можливість не враховувати зміни довжини несучого каната через пружні властивості під час моделювання навантаженості елементів контура "привод - тяговий канат - натяжний пристрій". Використання наведених методик та одержаних результатів надасть змогу спростити математичні моделі навантаженості елементів канатної системи підвісної дороги та системи "привод - тяговий канат - натяжний пристрій" у цілому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.789 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Горячев Ю. К. 
Применение принципа модульной компоновки к математическому моделированию нагруженности несущего каната маятниковой подвесной дороги [Електронний ресурс] / Ю. К. Горячев, А. С. Куропятник // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Сер. : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2010. - Вип. 2. - С. 205-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2010_2_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.811 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Горячев Ю. К. 
Исследование возможности использования резервов энергии приводов подвесных канатных дорог с учетом диаграмм окружных усилий [Електронний ресурс] / Ю. К. Горячев, А. С. Куропятник, М. Р. Измайлов // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - Вип. 3. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_3_14
Использована формализация подходов к определению резервов энергии приводов подвесных канатных дорог с учетом диаграмм окружных усилий. Для определения резервов энергии использовались диаграммы окружных усилий. Метод основан на сравнительном анализе участков тормозного и силового режимов работы привода канатной дороги. Применение метода накапливания энергии в тормозном режиме с последующим её расходом в силовом режиме дает возможность использовать резервы энергии приводов. Зная рельеф местности, можно на этапе проектирования задать параметры профиля дороги, а также расположить приводную станцию таким образом, чтобы на диаграмме окружных усилий участки тормозного режима чередовались с участками силового режима и были приблизительно равными по величине. Это, в свою очередь, позволит экономить электроэнергию в процессе эксплуатации. Предложен подход к определению резервов энергии приводов подвесных канатных дорог. Использование предложенного метода поможет (перед конструированием) рассчитать такой профиль дороги, при котором возможно увеличение участков тормозного режима, что, в свою очередь, положительно скажется на величине аккумулируемой энергии.
Попередній перегляд:   Завантажити - 707.634 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ракша С. В. 
Застосування частотних діаграм для вивчення динаміки приводів підвісних канатних доріг [Електронний ресурс] / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, О. С. Куроп’ятник // Підйомно-транспортна техніка. - 2014. - № 3. - С. 38-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2014_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.422 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ракша С. В. 
Аналіз спектра власних частот приводу підвісної канатної дороги [Електронний ресурс] / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, О. С. Куропятник // Строительство. Материаловедение. Машиностроение. Серия : Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование. - 2012. - Вып. 66. - С. 249-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smmpm_2012_66_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.869 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ракша С. В. 
Анализ влияния подвижных масс подвесной канатной дороги на спектр собственных частот привода [Електронний ресурс] / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, А. С. Куропятник // Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. - 2013. - № 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddma_2013_1_123
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.968 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ракша С. В. 
Анализ влияния расположения опор на нагруженность несущего каната подвесной канатной дороги [Електронний ресурс] / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, Ю. Н. Овчаренко, А. С. Куропятник // Геотехнічна механіка. - 2015. - Вип. 121. - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2015_121_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.285 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського